Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мотор 2.0 ТС валове?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с мотор 2.0 ТС валове?

    Колеги аз отново съм го " ЗАКЪРШИЛ " дето се вика!
    Имам шум в мотора , по мнението на този който ми прави диагностиката " дизела пасти да яде" , не е вариатора, валове са! Имам питане : от некадърен майстор с неправилно зацепен ремък, възможно ли е да е отишъл някой от валовете , до колко е опасно това , някой с опит да сподели цена за оправията, И ДАЛИ има някакъв шанс за тези 10 000 километра изминати с неправилната центровка да не е заминал вал-а ,а да прескача ремъка и да създава този звук? Некомпетентен съм в ДВГ-тата , говоря на изуст и затова моля за помощ! Благодаря предварително !
    Last edited by alfonso_2.0; d.m.y г., 17:45.

  • #2
    Ти Отвара ли мотора .... откъм картера или горе от към главата се чува ......
    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
    Ramstein - Benzin
    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

    Comment


    • #3
      според мен е отгоре , ходих на диагностика ... по това говоря

      Comment


      • #4
        Ми има голям шанс да ако не е зацепена добре да ги износи горе ама мощност има ли как набира прескача тресе ли обороти тва са признаци на не зацепен ангренаж кво да ти кажа те мога да се видат малко трябва да си разкачиш капака бобините сепаратора го погледни ако са изядени значи са тръгнали и веднага я закарай да я презацепат да не правиш мотор ......
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #5
          Мощност има след 2500 оборота даже 2800 тогава дърпа осезаемо , тресеше в ниските докато не смених гърнетата , след това тресенето изчезна, не прескача , просто чука , майстора каза тая кола на 2000 оборота трябва да те лепи за седалката а ти чак на 3000 ми говориш. Знам ли кое как дърпа, твоята как е , нищо че е 1.8 ?

          Comment


          • #6
            Кажи ми на майстора че тва е 16в не 8 в 2 валките тръгват от 2800 визирам твойта , лепи след 3000 2ката ..... а набира ли има ли загуба на мощност в високите ....
            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
            Ramstein - Benzin
            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

            Comment


            • #7
              няма загуба във високите , на магистралата преди да разбера че това може да е от валовете,с овчата вяра във вариатора , на 6 к оборота направи 210 , без никакво замисляне , и аз се зарадвах ....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfonso_2.0 Покажи съобщение
                Мощност има след 2500 оборота даже 2800 тогава дърпа осезаемо , тресеше в ниските докато не смених гърнетата , след това тресенето изчезна, не прескача , просто чука , майстора каза тая кола на 2000 оборота трябва да те лепи за седалката а ти чак на 3000 ми говориш. Знам ли кое как дърпа, твоята как е , нищо че е 1.8 ?
                кажи на майстора ти да отвори цветарски магазин...
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #9
                  Ми щом ги дига дишай те толкова могат електронно уграничени са няма да я бараш ходи може да ти е разхлабена някоя свещ съвет от мен в форумните сервизи ходи дето само с марката се занимават .... и карай спокойно ако беше неправилно зецепен ремъка нямаше да дигаш 210 без проблем и до сега щеше да си за основен ..... и аз толкова дигам .... на 6300некъде ...
                  sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                  Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                  И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                  Ramstein - Benzin
                  https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                  Comment


                  • #10
                    Чукания, тропания и тн шумове в тоя форум задължително с клипче да не е съвсем хвърляне на боб
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      явно в мен е проблема откъм клипчето , но трябва да по прочета и как става ...

                      Comment


                      • #12
                        Аз също мисля че майстора трябва да се смени.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          При мен е звука също е дизел, но ми казаха, че е вариатора. Иначе майстора ти не знам кога за последно е карал 16 клапана ТС, но по-добре да ходи да се занимава със селско стопанство. Ритника се усеща точно при 2800 оборота, от 2000 ще е ако е с ремап.

                          Comment


                          • #14
                            Ами сигурно , аз нямам опит с такъв мотор , първа алфа ми е , но в 2 сервиза казаха че не е вариатора или поне не само той , затова питам тук , каква е вероятноста наистина валовете да са заминали , при положение че нямам загуба на мощност , а разхода от 14-15 е според мен , от лоши гуми , зимни условия , и каране на къси разстояния по 2 пъти на ден на студена кола ?

                            Comment


                            • #15
                              При мен разхода е подобен, аз също карам на къси разстояния, колата не може да загрее до 90 градуса. Предлагам да посетиш някой читав сервиз, избери си от общия технически раздел. Няма да е лошо да пуснеш клипче, както те посъветваха колегите.

                              Comment

                              Working...
                              X